O zi de munca la OVB




Deja de la interviul cu directorul de la OVB am remarcat felul sau lejer de a vorbi. Emotiile mi-au disparut imediat.
Exact asa a fost si astazi. Am mers la birou si ziua mea a fost exact asa organizata precum o discutasem cu cadrul de conducere.
Dupa o discutie cu cadrul meu de conducere, l-am insotit pe un coleg cu mai multa experienta la o intalnire cu un client. La aceasta intalnire era vorba de acunoaste situatia economica si financiara a clientului in detaliu. Erau cateva intrebari destul de directe, dar am avut impresia ca la sfarsit clientul era bucuros ca cineva si-a luat timp sa discute cu el asa de intens.
Cred ca intr-adevar este absolut normal sa cunosti intai situatia financiara a clientului. Cum altfel l-ai putea consilia bine?
La sfarsitul acestei saptamani voi participa la primul seminar. directorul nostru general va discuta atunci cu noi despre Circuitul succesului. Legat de asta, sunt foarte motivata. In alte seminarii va mai fi vorba despre teme ca Comunicare, Managementul calitatii si Etica vanzarii.
O sa mai introduc acum datele analizei clientului de astazi in computer, dupa care am si terminat ziua de lucru. a fost chiar bine pentru prima mea zi de munca. Sunt curioasa cum va decurge ziua de maine.



In mod normal, fiecare zi o incep citind noutatile din domeniul financiar. Ca consultant financiar, asta mi se pare de la sine inteles. Mai tarziu la birou imi organizez agenda si emailurile.
In dupa-masa asta am o discutie de consiliere la un client. Il mai sun desigur inca o data pentru a verifica daca ramane stabilita intalnirea. Cu ocazia asta il intreb daca este de acord sa vin impreuna cu un coleg nou. Din propria experienta stiu cat de important este sa participi chiar de la inceput la discutii de consiliere cu clientii, astfel inveti cel mai bine.
In paralel cu intalnirile mele cu clientii am inceput deja sa-mi construiesc o mica echipa. Din cauza situatiei economice din tara, disponibilitatea oamenilor pentru o consiliere financiara corecta este atat de mare, incat aproape a devenit un hobby sa gasesc oameni care se potrivesc pentru munca asta.
Pentru dezvoltarea mea profesionala ma folosesc de seminariile OVB. Telul meu in cariera este sa ajung manager. Pentru asta OVB ma pregateste printr-o multime de seminarii pe diverse teme. Sunt cu adevarat mandru pentru ca am primit sansa asta.
In seara asta ma mai duc la un meci de fotbal. Cu ocazia asta am sa ajung in sfarsit sa stabilesc un termen de analiza cu un prieten, care ma roaga deja de saptamani bune pentru asta. Pentru ca de cand sunt la OVB prietenii si familia ma bombardeaza cu intrebari legate de finante si bani.



No comments:

Post a Comment